Marketing Prawniczy

Marekting Prawniczy z Content Hero to:

    • audyt konkurencji i przygotowanie strategii działań
    • pełna obsługa Social Media
    • pełna obsługa Google (pozycjonowanie, Google Ads)
    • Personal Branding i Employee Advocacy członków zespołu np. na LinkedIn
    • dedykowany Opiekun Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby z ramienia agencji;
    • profesjonalne i kompleksowe prowadzenie oraz monitorowanie Twoich profili osobistych oraz firmowych;
    • ciągły i stały wzrost wartościowych kontaktów na platformie LinkedIn;
    • przyrost wartościowych i aktywnych obserwujących na Twoim profilu firmowym na LinkedIn/Facebook;
    • wzrost zasięgów organicznych (bezpłatnych) na profilach osobowych i firmowych budujących Twój wizerunek eksperta;
    • organizacja i przeprowadzenie akcji edukacyjnych promujących Ciebie i Twoją kancelarię (webinary, szkolenia, poradniki, etc.)

    Porozmawiajmy o współpracy

    10 + 7 =

    Marketing prawniczy – korzyści:

    Wzrost widoczności

    Z racji obostrzeń odpowiednich Izb wszelkie działania promocyjne dają gwarancję zwrostu widoczności w grupie docelowej. 

    Pełna obsługa

    W Content Hero zapewniamy kompleksowy marketing kancelarii prawnych zarówno pod kątem Google (pozycjonowanie, Google Ads, Profil firmy w Google), Social Media (prowadzenie fanpage, prowadzenie instagram), Lead Generation ale także pozostałych kanałów promocji.

    Optymalizacja procesów

    Na początku wsplpracy dokonujemy audytu i optymalizujemy zasoby Klienta (strona www, social media, bazy danych) aby przyszłę działania były jak najbardziej efektywne.

    Metoda 1%

    Metoda 1% zakłada, że kazdego dnia działamy lepiej o 1%. W myśl tej zasady w skali roku efekty po wdrożeniu wspólnych działań będą piorunujące!

    Pewność i Bezpieczeństwo

    Nasz umowa jest podpisywana na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Masz zatem gwarancję podejścia Win-Win, bezpieczeństwa oraz pełnej kontroli kosztów.

    Zwrot z inwestycji

    Każde działanie pozwalające dotrzec do obecnych tudzieć nowych Klientów to inwestycja. W tym przypadku zobaczysz większy zwrot z prowadzonej komunikacji w Social Media czy działań promocyjnych w Google.

    Marketing Prawniczy  proces:

    Każda wspólprca zaczyna się od poznania swoich potrzeb, oczekiwań i przede wszystkim celów jakie mamy dostarczyć.

    Analiza

    Pierwszym elementem jest analiza strony www, obecnych dzialań, ich efektów. Na tym etapie analizujemy tekże widoczność w Google (otrzymasz raport) Twoją  i Twojej konkurencji. Sprawdzamy takżę jakie działania w Social Media prowadzi Twoja konkurencja w Twoim regionie. 

    Wdrożenie

    Kolejnym krokiem jest przygotowanie strategii działąń, planu kampanii i planu wdrożenia. W 95% przypadków Klienci powierzają nam całościową promocję ich Kancelaii począwszy od strony www, tworzenia contentu przez obsługę Social Media i Google.

    Optymalizacja

    Kluczowym elementem jest comiesięczne raportwanie działań, monitoring wyników kampanii i jej optymalizacja. 

    Wszystko po to by budżety relamowe były wykorzsytywane w 100% efektywnie.

    Marketing Prawniczy w Google

    Jak już powiedzieliśmy: agresywna reklama, nastawiona na pozyskiwanie klientów z pomocą promocji w wynikach wyszukiwania, raczej nie jest dozwolona. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wykorzystać dostępne narzędzia takie, jak Google, do budowania świadomości Twojej marki osobistej.

    Marketing prawniczy przede wszystkim powinien mieć wartość edukacyjną, tłumacząc ogółowi szereg zjawisk oraz kwestii prawnych, które zazwyczaj są niezrozumiałe dla zwykłych zjadaczy chleba. Tworzysz ciekawe artykuły lub poradniki na konkretne, prawnicze tematy? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby powiedzieć o tym światu również za pośrednictwem promocji w Google’u!

    Marketing Prawniczy w Social Media

    Obecnie sama strona internetowa i obecność w Google często nie wystarczają. Social media stały się bowiem przestrzenią, w której biznes musi być obecny. Marketing prawniczy to między innymi profesjonalne prowadzenie fanpage czy prowadzenie LinkedIn.

    Jeśli chcesz zaistnieć w Social Media, nie ma potrzeby zakładania kont na wszystkich możliwych portalach. Pomyśl, kim są Twoi odbiorcy oraz z jakiego social media korzystają najczęściej. Dopiero na tej podstawie wybiera się portal, buduje strony firmowe oraz przygotowuje dedykowane kampanie promocyjne. I to naprawdę działa!

    Dzięki tak zaplanowanym działaniom social media budują zaangażowaną i lojalną społeczność, która chętnie sama korzysta z usług obiektu oraz poleca jego usługi swoim znajomym. Taka reklama restauracji przynosi skutki długofalowe – zwiększa rozpoznawalność miejsca oraz przyciąga szerokie grono klientów.

    Ile kosztuje marketing prawniczy?

    Wpływ na finalną cenę marketignu prawniczego ma wpływ kilka parametrów:

    Zakres prac

     Oczywiscie na wycenę ma wpływ zakres powierzonych nam prac. Prowadzenie kampanii Google Ads zaczyna się do 300 zł. 
    Prowadzenie Fanpage na Facebok od 500 zł.

    Pełna obsługa marketingowa to koszt klku tysięcy złotych.

    Budżety reklamowe

    Wpływ na cenę obsługi marketingowej restauracji mają także budżety reklamowe. In wyższe budżety miesięcznie przeznaczasz na promcoję tym więcej roboczogodzin przeznaczamy na optymalizcaję Kampani by dostarczać najlepze wyniki. 

    Usługi dodatkowe

    Dla najbardziej wymagających Klientów jesteśmy w stanie przerpowadzić sesje zdjęciowe, nagrania dronami, nagrania i montaż filmów.

    Dodatkowo możemy Twoja kancelarię wypromować na YouTube czy też prowadzić działania sprzedażowe B2B na LinkedIn.

    Jesteś zainteresowany marketingiem prawniczym:

    Jak wygląda marketing prawniczy z Content Hero?

    Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia działań marektingowych Twojej kancelarii koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady współpracy.

    Bez umowy
    długoterminowej

    Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt.

    Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉

    To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz

    To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.

    Kontakt i Doradztwo

    W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile.

    Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media.

    Omnichannel

    Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu.

    Kliknij tu by się z nami skontaktować 😉

    Marketing Prawniczy – reklama przez eksperckość

    Powstaje zatem pytanie, jak budować eksperckość? Możliwości jest naprawdę wiele, zwłaszcza we współczesnym świecie, który otwiera olbrzymie przestrzenie Internetu również dla prawników. W świecie wirtualnym można skutecznie tworzyć profesjonalny wizerunek, korzystając z rozmaitych, powszechnie dostępnych narzędzi.
    Trzeba pamiętać, że podstawą wszelkich działań musi być konsekwencja i regularność. Budowanie zaufania społecznego nie jest bowiem procesem prostym i wymaga sporych nakładów energii, wytrwałości oraz czasu.
    Promocja marki osobistej powinna odbywać się równolegle na różnych płaszczyznach. Wykorzystuje się do tego stronę internetową, blog specjalistyczny. Przydaje się także wielość możliwości, które dają social media – pozwalające na tworzenie merytorycznych i angażujących tekstów, materiałów video oraz prezentowanie wnętrza i zaplecza kancelarii. Tam przecież też pracują ludzie, co warto pokazać ciekawym i często onieśmielonym klientom – tak rodzi się zaufanie.

    Marketing Prawniczy – jak działa i czy działa?

    Brak bezpośredniej promocji potrafi być naprawdę frustrujący. Nie oznacza jednak, że działania marketingowe nie przyniosą szeregu wartościowych korzyści.

    Z pomocą strony internetowej, social mediów i bloga można bowiem zbudować znaczącą popularność i rozpoznawalność. Osoby regularnie odwiedzające Fanpage lub czytające artykuły na blogu wyrabiają sobie opinię na temat ich autora. Z czasem pojawia się u nich zaufanie, które może przerodzić się w chęć skorzystania z usług danego specjalisty.

    Nie jest to oczywiście proces prosty i krótkofalowy. Marketing prawniczy nigdy nie zadziała na zasadzie stworzenia krótkiej notki, opublikowania call to action, co od razu przyniesie klientów i zyski. Takie cuda się nie zdarzają. Trzeba nastawić się na dłuższe działania, które w konsekwencji przyniosą mocne i stabilne relacje oraz zaufanie. A to często daje znacznie więcej korzyści niż krótkie akcje promocyjne w innych branżach.

    Marketing Prawniczy a kampanie video

    Oprócz samych tekstów i zdjęć prawnicy coraz częściej wykorzystują nowoczesne i skuteczne materiały video. Przydają się one do tworzenia poradników, krótkich wykładów, prezentujących konkretne zagadnienia prawne.

    Video stanowi najprężniej rozwijającą się i najbardziej przystępną formę promocji. Można ją wykorzystać na wiele sposobów – również do budowania stabilnej pozycji eksperckiej.

    Tworzy się materiały prezentujące kancelarię, Ciebie przy pracy lub mające formę mini wykładów. Świetnie sprawdzają się zarówno rozbudowane video ze scenariuszem, jak też proste animacje. Zawsze trzeba jednak pamiętać o spójności przekazu.

    Marketing Prawniczy a prowadzenie LinkedIn

    Skoro marketing prawniczy musi być oparty na eksperckości, nie może Cię zabraknąć również w najważniejszej obecnie przestrzeni zrzeszającej większość specjalistów z rozmaitych dziedzin.

    LinkedIn prężnie się rozwija, pozwala na wymianę informacji oraz świadome budowanie wizerunku eksperta, który ma doświadczenie i wiele do powiedzenia.

    Warto zatem skorzystać z tej okazji – publikować treści, poszerzać sieć kontaktów oraz wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami. Dzięki temu dasz się poznać od najlepszej, zawsze profesjonalnej strony.
    Choć marketing prawniczy ma swoje ograniczenia, wcale nie jest skazany na niepowodzenie. Trzeba jednak nastawić się na działania długofalowe, których kluczowym punktem będzie budowanie wielowymiarowego wizerunku eksperta w swojej dziedzinie.

    Oczywiście wymaga to czasu oraz dużych nakładów energii, dlatego też wielu prawników decyduje się na współpracę z agencjami PR, które pomagają stworzyć kompleksową i spójną promocję. Dzięki temu specjaliści od promocji zajmują się Twoim profesjonalnym wizerunkiem, a Ty możesz się skupić na obsłudze klientów i bieżącej pracy kancelarii.

    Jeśli szukasz sposobu na ciekawą i profesjonalną promocję, stawiającą na budowanie pozycji eksperta, skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojej marki osobistej.

    Oceń
    [Total: 1 Średnia: 5]