Prowadzenie Fanpage

Zakres prowadzenia fanpage:

  • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań,
  • kompleksowa obsługa graficzna Twojego Fanpage,
  • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych fanów,
  • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna,
  • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów,
  • aktywna moderacja Twojego Fanpage, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących,
  • pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.),
  • dedykowany opiekun Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby,
  • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane na Fanpage i wcześniejsza akceptacja harmonogramu postów,
  • raporty wykonanych działań i skuteczności,
  • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

Porozmawiajmy o współpracy

8 + 1 =

Prowadzenie fanpage to inwestycja, która
daje realny zwrot!

Na Facebooku w Polsce mamy ponad 25 milionów aktywnych użytkowników!
Jest to ogromna grupa osób, kóra może stać się Twoimi fanami a w późniejszym czasie także Klientami.

Regularna komunikacja na Facebooku poprzez prowadzenie fanpage sprawia, że po pierwsze budujesz widoczność i zaufanie wśród obecnych fanów i Klientów. 

Po drugie masz możliwosć docierania do nowych osób, z którymi możesz ropocząć budowanie wiezi i relacji, a które to zapewne w przyszłości zostaną Twoimi Klientami. 

Pamiętaj też że zgodnie z zasada Pareto w biznesie 80% czasu powinno być poświęcane na działania sprzedażowe i docieranie do nowych Klientów!

Chcesz wiedzieć więcej jak w Content Hero prowadzimy fanpage?  
Kliknij w link „czytaj więcej”

czytaj więcej

Jak w Content Hero podchodzimy do tematu prowadzenia fanpage na Facebooku… czyli czego możesz oczekiwać przy współpracy z naszym zespołem:

  1. Poznanie Twoich oczekiwań i celów – jedną z najważniejszych rzeczy jest poznanie jasne określenie twoich oczekiwań oraz celów jakie mają zostać dostarczone w związku z prowadzeniem działań na Facebooku. Dopiero gdy dowiemy się na czym Ci zależy lub gdzie leży problem możemy zabrać się do pracy i dać Ci to czego oczekujesz.
  2. Analiza dotychczasowych działań –  zawsze przed przystąpieniem do działania analizujemy dotychczasowe kroki jakie podejmowałeś w komunikacji marketingowej przy prowadzeniu fanpage. Znajdujemy mocne strony i te słabe. Wyciagamy wnioski by móc poprawić skuteczność przyszłychdziałań.
  3. Analiza działań konkurencji – w dzisiejszych czasach każdy patrzy na to co robi konkurencja. Oczywiście zgodnie z zasadą „psiej krzywej pościugu” nie chodzi o to by robić to co twoi konkurenci lecz poprzez analizę chcemy sprawdzić w jaki sposóbTwoi rywale  prowadzą komunikację i starają się pozyskiwać klientów. Analize konkurencji traktujemy jako metodę porównania aniżeli inspiracji. 
  4. Przygotowanie strategii działań i planu wdrożenia – znając twoje cele dotychczasowe działania i to co robi konkurencja jesteśmy w stanie przygotować strategię działań i plan wdrożenia komunikacji oraz kampanii.
  5. Przygotowanie profesjonalnej grafiki – na tym etapie przygotowujemy też profesjonalny grafiki zgodne z twoim brandbokiem lub indetyfikacją wizualną. Oczywiście wszytkei grafiki przed publikacją otrzymujesz do akceptacji.
  6. Stworzenie kreatywnych wpisów, stores i rolek – tutaj puszczamy wodze naszej wyobraźni i kreatywności tak będą przygotowane posty idealnie trafiały w potrzeby i oczekiwania grupy docelowej przy okazji promując nienachalnie twoje usługi produkty.
  7. Pozyskiwanie realnych i wartościowych fanów – ważnym elementem jest regularne i ciągłe pozyskiwanie nowych i wartościowych fanów na Facebooku. Dlatego też przeprowadzonych przez nas działania możesz oczekiwać że z miesiąca na miesiąc na twoim fanpejdżu będzie coraz więcej aktywnych i zaangażowanych fanów.
  8. Wdrożenie kampanii reklamowych – żyjemy w czasach, w których kampanie reklamowe są koniecznością. Zasięgi organiczne (czyli bezpłatne) zostały tak zminimalizowane przez Facebooka, że bez budżetów reklamowych i płatnej promocji niestety niewiele jesteśmy w stanie osiągnąć. W zależności od celu jaki mamy wdrażamy kampanię wizerunkowe zasięgowe, leadowe, sprzedażowe lub też wszystkie jednocześnie.
  9. Wdrożenie i optymalizacja – „nie myli się tylko ten co nic nie robi”. Zgodnie z tą maksymą po pierwsze działamy a po drugie optymalizujemy nasze działania tak by po pierwsze uczyć się na błędach i po drugie eliminować słabe punkty. W efekcie z kwartału na kwartał nasze działania i kampanie są coraz bardziej skuteczne.

Reklama Performance: Sprzedaż + Leady

Poprowadzimy profesjonalną kampanię sprzedażową lub lead generation.

Zasięgi i zaangażowanie

Specjalizujemy się w tworzeniu treści, które angażują społeczność i są chętnie udostępniane.

Posty, Stories, Rolki, Reklamy

Zapewniamy płną obsługę contentową (grafika, tekst, animacje) na potrzeby postów, reklam, rolek i stories!

Reklama na zasięg i zaangażowanie

Poprowadzimy kampanie, które dotrą do setek tysicy odbiorców budująć Twój wizerunek, zasięg i pozycję eksepta w branży.

Bezpieczeństwo i elastyczna współpraca

Zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa zgodne z RODO oraz oferujemy elastyczne modele wsplpracy BEZ długoterminowych umów czy zobowiązań.

Ciągła optymalizacja

Prowadzenie fanpage to coś więcej niż kilka postów. To ciągła optymalizacja treści, reklam technik które działają. Gdy my prowadzimy fanpage optymalizacaj jest standardem.

Z kim i jak pracujemy przy prowadzeniu fanpage

Skutecznie prowadzone działania marketingowe to PROCES wymagający współpracy obu stron umowy i angażujący wiele zmiennych i czynników.

Dlatego też abyś jak najszybciej widział zwrot z naszych działań:

Budżet 1,5k/msc

Nasz profesjonalny zespół social media managerów, garfików i copywriterów oraz speców ds. reklam czeka na Twoje zlecenie!

Pełen dostęp

Aby skutecznie pracować nad Twoim fanpage „pdpinamy” się jako agencja/podwykonawca co daje Ci 100% bezpieczeństwa pod kątem RODO i kryzysów.

Zaangażowanie

Nasze działania, psty, reklamy, konkursy, mają enialny wpływ na zaangażowanie Twoich fanów co świetnie wpływa na rozpoznawalności i widoczność!

Testy i optymalizacja

Wszystkie z naszych działań są co miesiąc analizwane i optymalizowane. Jak mawia nasz CEO „kto nie mierzy i nie optymalizuje ten przepala budżet.”

Omnichannel

Prowadzenie fanpage to tylko jedno z pól do komunikacji z Twoimi Klientami. Z chęcią podejmiemy się działań także poprowadzimy LinkedIn, stworzymy kampanię Google Ads, etc.

Zaufanie

Z niektórymi Klientami pracujemy już ponad 7 lat. Wierzymy, żę zaufanie i rzetelna praca to recepta na sukces i długofalową współpracę. Fak jest też taki, że usługi agencji social media są tańsze i wydajniejsze aniżeli zatrudnienie specjlaisty ds. marektingu wfirmie.

Tylko partnerskie podejście do współpracy, obustronne zaangażowanie, bycie otwartym na nietuzinkowe
pomysły i spójnie ułożony proces pozwoli na dostarczenie zakładanych wyników i KPI.

Prowadzenie fanpage – zasada PPZK

Nie ma osoby, która dzisiaj założy Fanpage nieznanej marki, a jutro będzie sprzedawała miliony produktów.

Jako najlepsi handlowcy i marketerzy wykorzystujemy zasadę PPZK w kampaniach optymalizując koszt konwersji (zakupu).

czytaj więcej

Zasada PPZK mówi o tym, że:

P – Poznaj – Klient o wiele chętniej kupuje od osób lub firm, które zna. Innymi słowy, kupujemy u tego kogo znamy.

P – Polub – O wiele lepiej sprzedaje się produkty i usługi jeśli ktoś nas lubi – prawda? O wiele chętniej kupujesz u firm lub osób, które znasz i które po prostu lubisz. 

Z – Zaufaj – Esencja! Skoro kogoś znasz i lubisz to z pewnością darzysz tę osobę zaufaniem! Kupujemy u tych, którym ufamy! Zdobądź zaufanie a Klienci pojawią się sami!

K – Kup – Złoty Graal! Wreszcie dotarliśmy do pożądanego efektu, czyli zakupu! Zwieńczenie całej kampanii! Cel każdego marketera! Dokonanie zakupu przez Klienta! 

Czy wprowadzanie tej zasady podczas tworzenia treści na Fanpage ma sens?

Oczywiście, że tak. Wiemy, jak odpowiednio dawkować każde z treści, aby rozkochać w Tobie każdego Klienta.

P – Poznaj

Daj się poznać poprzez prowdzenie fanpage na Facebooku i docieranie do nowych uzytkowników!

P - Polub

Daj się polubić pokazując regularnie ludzką twarz swojego biznesu, siecie lub zespół. Docieraj do swoich fanów, obencych i byłych klientów. 

Z - Zaufaj

Pokazuj case study. Historie sukcesu swoich Klientów. Pokaż przez prowadzenie swojego fanpage, że jesteś firmą/osobą wartą zaufania!

K - Kup

Gdy dzięki prowadzeniu fanpage nowe osoby cię poznają, obecni fani Cię polubią i Zaufajną sprzedaż czyli etap KUP’owania przyjdzie prawie, że sam. 

W końcu kazdy z nas lubi kupować od osób lub firm, które zna, lubi i którym ufa… prawda?

Prowadzenie fanpage a sprzedaż w firmie

Prowadzenie Fanpage ma również realne przełożenie na sprzedaż w Twojej firmie. W jaki sposób?

Reklamy zasięgowe

Fanpage daje ogromne możliwości reklamowe i dotarcie do idealnie określonej, wybranej przez Ciebie grupy docelowej;

Reklamy leadowe

Facebook pozwala prowadzić kampanie leadowe, które pozwalają Ci generować całe bazy potencjalnych klientów;

Sprzedaż

Fanpage daje nam możliwość szerokiego promowania produktów i usług z wykorzstaniem optymalizacji kampanii własnie pod sprzedaż.

Mówiąc prosto: skuteczne prowadzenie Fanpage to nie tylko piękne posty i kilka lajków, ale policzalne korzyści dla Twojego biznesu!

Case Study:

Poniżej widzisz print screen z systemu reklamowego dla jednego z naszych Klientów, który zajmuje się sprzedażą garniturów premium.
Warto podkreślić, iż  średnia wartość koszyka przekracza >2000 zł (często Klienci poza garniturami kupują np. akcesoria premium). 

Jak widać kampania sprzedażowa dla tego Klienta z wykorzystaniem oczywiście spójnie prowadzonej komunikacji na fanpage przyniosła transakcje z kosztem finalizacji transakcji na poziomie między 25-30 zł. ROAS tej kampanii jest na prawdę wysoki!

prowadzenie fanpage reklama na sprzedaz

Prowadzenie fanpage a generowanie leadów

Firmy i osoby, które nie boją się telefonu i chcą aktywnie sprzedawać, a nie czekać, aż Klient wykona pierwszy ruch z pewnością docenią generowanie leadów na Facebooku. Generowanie leadów to specjalny typ kampanii reklamowej, w którym emitowana reklama ma jeden cel: pozyskać określone dane (np. imię, mail, telefon, etc.) od potencjalnego Klienta.

Ten typ kampanii sprawdza się doskonale, jeśli sprzedajesz usługi lub produkty, które potrzebują kontaktu z Klientem lub doradztwa.  Kampanie leadowe na Facebooku są też doskonałe do budowania bazy Klientów, poszerzenie newslettera czy budowania bazy SMS.

Warto dodać, że kampanie leadowe mogą być prowadzone w postaci reklam lead Ads jak i kierować np. na Landing Page.

W tym przypadku nasz zespół monitoruje koszt kampanii i optymalizuje go pod kątem opłacalności i jakości.

Przykład efektów kampanii lead’owych

prowadzenie fanpage kampania leadowa 1
prowadzenie fanpage kampania leadowa 2

prowadzenie fanpage kampania leadowa dotacje

Ile kosztuje prowadzenie fanpage?

Prowadzenie fanpage to nie tylko „klepanie postów” aby były… aby szef nie krzyczał. 

Fanpage na Facebook daje Ci mozliwość dotarcia d ponad 23 Milionów Polaków.
To miejsce do komunikacji, pozycjonowania marki, budowania zaufania i wizerunku.

Dlatego zastanów się dczy warto powierzyć ten kanał komunikacji „bylekomu” czy warto zaufać profesjonliasom?

Fanpage za 500 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– 4 posty PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji 
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– Support mailowy

Fanpage 1200 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– 6 postów PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– support mailowy i telefoniczny
– przygotowanie i publikacja 8 Stories na miesiąc
– budowanie społeczności i pozyskiwanie fanów
– wycena zawiera w sobie budżet 200 zł

Fanpage 1600 zł

W tej opcji otrzymujesz:

8 postów PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– support mailowy i telefoniczny
– przygotowanie i publikacja 12 Stories na miesiąc
– budowanie społeczności i pozyskiwanie fanów
– dedykowany opiekun fanpage i strateg
– wycena zawiera w sobie budżet 200 zł

Mówiąc prosto: skuteczne prowadzenie Fanpage to nie tylko piękne posty i kilka lajków, ale policzalne korzyści dla Twojego biznesu!

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie Facebooka:

Czy:
Sam prowadzisz facebooka i nie masz już na to siły, czasu, chęci?
Kolejny freelancer, szwagier lub tania agencja odwala chałturę lub zapadł się „pod ziemię”?
Musisz dopłacać za każdy post, czy 5 minut pracy podwykonawcy?
Posty i grafiki które tworzysz lub zamawiasz są mdłe, niespójne i nie przynoszą efektów?

A może chcesz by:
Twój fanpage był ładny, spójny i dobrze działał?
Treści były atrakcyjne i angażowały Twoją społeczność?
Chcesz posyskać wartościowych fanów zainteresowanych Twoim biznesem?
Chcesz uwolnić swój czas i zająć się prowadzeniem firmy a nie „dodawaniem postów”?
Czujesz, że z reklam można wycisnąć więcej efektów anżeli przepalać kasę klikając „promuj post”?

Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedziałeś „TAK” to znak, że powinienneś powierzyć nam prowadzenie Twojego fanpage!

Oto wiadomość jaką dostał nasz CEO od jednego z naszych Klientów 😉

W wielkim skrócie – kampania idzie tak dobrze, że trzeba ją na chwilę wyłączyć do Klient nadążył z obsłużeniem Klientów 😉

prowadzenie fanpage case study

Czym wyróżnia się nasza oferta prowadzenia fanpage:

  • nasza praca to nasza pasja!
  • prowadzimy kampanie reklamowe w cenie podstawowej obsługi,
  • cena współpracy jest stała – nie stosujemy żadnych ukrytych dopłat,
  • zatrudniamy najlepszych grafików i kreatywnych copywriterów
  • organizujemy i prowadzimy konkursy na Facebooku,
  • jesteśmy Twoim doradcą i partnerem w prowadzniu działań na Facebooku,
  • oprócz prowadzenia fanpage na Facebok możemy zająć się kompleksowo marketingiem online Twojej firmy,
  • ZERO ryzyka – nasza umowa jest na czas nieokresloeny z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
przedsiebiorcy bartek

Zapraszam do współpracy!
Bartosz Paczyński
CEO Agencji social media Content Hero

Zamów bezpłatną wycenę:

2 + 14 =

Jak wygląda prowadzenie fanpage?

Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia komunikacji na fanpage koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady wspólpracy.

Bez umowy
długoterminowej

Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt. 

Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉

To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz

To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.

Kontakt i Doradztwo

W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile. Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media

Omnichannel

Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu często działamy dla naszych Klientów także poza Facebookiem…. ale o tym porozmawiajmy już przez telefon 😉 

Kliknij tu by się z nami skontaktować 😉

PROWADZENIE FANPAGE – LAJKAMI NIE ZAPŁACISZ RACHUNKÓW!

Lajki na Facebooku nie sprawią, że opłacisz rachunki za prąd, mieszkanie czy jedzenie. Warto jednak pamiętać, że te niepozorne lajki przekładają się na rozpoznawalność, budowanie zaufania, nawiązywanie więzi z potencjalnym klientem i oczywiście sprzedaż! Fan to prawdziwa osoba, która realnie interesuje się tematyką Twojego Fanpage, a więc zna lub chce poznać Twoją ofertę.

To człowiek, który aktywnie obserwuje komunikację, która Ty oraz Twoja marka prezentujecie w social media. To oczywiście również potencjalny Klient, który jest o krok od dokonania zakupu i dobrze poprowadzony Fanpage go do tego przekona! Osoby, z którymi już raz nawiązałeś kontakt o wiele chętniej kupują produkty i usługi oraz wchodzą w interakcję aniżeli osoby niezwiązane z Twoim brandem!

Prowadzenie Fanpage a kampanie reklamowe
Zasięg organiczny w social mediach jest niezmiernie ważny, jednak nie jest jedynym sposobem na docieranie do nowych odbiorców. Oczywiście znajdziesz informacje, że można osiągnąć ogromny sukces nie wydając ani grosza. Jednak algorytmy (nie tylko Facebooka) zrobią wszystko, aby delikatnie przekonać Cię do zakupu reklam. Uważamy, że bardzo często po prostu warto wesprzeć się płatnymi kampaniami, ponieważ generują one realną sprzedaż, czyli “od razu się zwracają” ze znaczną nadwyżką.

Reklamy na Facebooku lub Instagramie pomagają dotrzeć do nowych odbiorców i fanów, z którymi inaczej nie nawiązalibyśmy kontaktu, a dla których nasze treści oraz produkty mogą być naprawdę ciekawe i wartościowe. To szansa na wyjście ze swojej dotychczasowej niszy klientów i przedstawienie oferty nowym użytkownikom.

Wielką zaletą, którą mają kampanie reklamowe w social mediach, jest oczywiście możliwość targetowania, czyli własnoręcznego doboru grupy odbiorców. Dzięki temu precyzyjnie określamy grupę odbiorców, do których wybrane treści mają trafić. W efekcie treści wyświetlają się tylko użytkownikom, na których szczególnie Ci zależy.
Reklamy na Facebooku lub Instagramie pomagają dotrzeć do nowych odbiorców i fanów, z którymi inaczej nie nawiązalibyśmy kontaktu, a dla których nasze treści oraz produkty mogą być naprawdę ciekawe i wartościowe. To szansa na wyjście ze swojej dotychczasowej niszy klientów i przedstawienie oferty nowym użytkownikom.

Wielką zaletą, którą mają kampanie reklamowe w social mediach, jest oczywiście możliwość targetowania, czyli własnoręcznego doboru grupy odbiorców. Dzięki temu precyzyjnie określamy grupę odbiorców, do których wybrane treści mają trafić. W efekcie treści wyświetlają się tylko użytkownikom, na których szczególnie Ci zależy.

Prowadzenie Fanpage - strategia działań
Skoro już jesteś na tej podstronie to prawdopodobnie poszukujesz dokładniejszych informacji w kwestiach prowadzenia Fanpage. Pamiętaj, że absolutnie każda publikacja powinna być oparta na wcześniej opracowanej strategii, która zawiera w sobie cele komunikacji.

Dobrze przygotowana ścieżka rozwoju Twojej marki w mediach pozwoli Ci na bezproblemowe planowanie i realizowanie założonych celów, ponieważ masz gotowy schemat, którego musisz się po prostu trzymać.

Prowadzenie Fanpage a analiza danych
Choć wielu osobom “z zewnątrz” wydaje się, że prowadzenie Fanpage w social media to wygodna, kreatywna i bardzo łatwa praca, to nie biorą pod uwagę najważniejszego aspektu, czyli ciągłej analizy i optymalizacji każdego wykonywanego działania, aby docierać tworzonymi treściami do perfekcyjnie dobranej grupy docelowej. Tak więc poza radosnymi rozmowami z fanami i zbieraniem lajków pod postami prowadzenie Fanpage jest też żmudną i nieustana praca analityczna, więc zdecydowanie trzeba się lubić z liczbami!

Dzieje się tak, ponieważ wszystko w internecie można przełożyć na język liczbowy. Każdego potencjalnego klienta możemy rozłożyć na czynniki pierwsze i wpasować go w jeden z wielu lejków sprzedażowych, segmentów rynku i oczywiście podzielić ze względu na wiek, zainteresowania czy geolokalizację. Wszystko to należy wziąć pod uwagę podczas optymalizowania kampanii, gdyż poprawnie wykonane działania szybko przełożą się na zaangażowanie odbiorców, konwersję i sprzedaże.

Na rynku znajdziesz bardzo wiele narzędzi do analizy wyników swojej strony, jednak umiejętność ich odczytania oraz interpretowania leży po stronie specjalistów od social media. Dlatego też prowadzenie Fanpage to zadanie, na które składa się wachlarz umiejętności zarówno miękkich, jak i twardych.

Z pomocą Content Hero zdecydowanie łatwiej i szybciej zbudujesz swoją stronę świadomie, zyskownie i trzymając się obranego celu.
Reklamy na Facebooku lub Instagramie pomagają dotrzeć do nowych odbiorców i fanów, z którymi inaczej nie nawiązalibyśmy kontaktu, a dla których nasze treści oraz produkty mogą być naprawdę ciekawe i wartościowe. To szansa na wyjście ze swojej dotychczasowej niszy klientów i przedstawienie oferty nowym użytkownikom.

Wielką zaletą, którą mają kampanie reklamowe w social mediach, jest oczywiście możliwość targetowania, czyli własnoręcznego doboru grupy odbiorców. Dzięki temu precyzyjnie określamy grupę odbiorców, do których wybrane treści mają trafić. W efekcie treści wyświetlają się tylko użytkownikom, na których szczególnie Ci zależy.

Prowadzenie Fanpage a remarketing
Nie każdy odbiorca od razu pokocha Twoją firmę. Co więcej, 96% osób (2), które odwiedzają Twoją ofertę nie są jeszcze zdecydowane na zakup Twojego produktu lub usługi. Świadomy konsument XXI wieku, zanim dokona jakiejkolwiek decyzji zakupowej, sprawdza na kilku innych platformach opinie oraz szuka informacji na temat danych usług. Tutaj kluczowym elementem jest prowadzenie Fanpage oraz doskonale dobrany remarketing, ponieważ będzie ono stanowiło uzupełnienie Twojej oferty.

Zauroczenie biznesem od pierwszego wejrzenia jest niemalże niewykonalne. Zamiast jednak się poddawać i tworzyć reklamy pod nowe, testowe grupy docelowe, należy dokładnie przeanalizować aktualną grupę i zainwestować swój czas nie tylko w prowadzenie Fanpage, ale też w działania remarketingowe.

Remarketing pozwala subtelnie przypomnieć o Twojej ofercie osobom, które wcześniej miały już styczność z Twoją marką, choć nie dokonały zakupu. To zaawansowane i bardzo efektywne działanie reklamowe, które pozwala na targetowanie podatnej na zakup grupy odbiorców. Jakościowo wykonywane prowadzenie Fanpage oraz remarketing znacząco zwiększają współczynnik konwersji, dzięki czemu ich poprawna optymalizacja jest często kluczem sukcesu wielu firm.

PROWADZENIE FANPAGE – PODSUMOWANIE

Dopiero planujesz rozpoczęcie działalności, pierwsze zaistnienie w sieci ze swoją ofertą lub uważasz, że Twoja aktualna strona pozostawia wiele do życzenia? Pokazaliśmy Ci dziś, że prowadzenie Fanpage to obszerny temat, który warto zlecić profesjonalistom, ponieważ zadbamy nie tylko o zaangażowanie Twoich fanów, ale przede wszystkim o zyski dla Twojego biznesu

Zdajemy sobie sprawę jak wiele obowiązków jest związanych z prowadzeniem firmy. Jest to praca 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Gdy dołożysz do tego czas na moderację, tworzenie strategii, ustawianie reklam i regularną optymalizację każdego z tych aspektów pojawiają się niedociągnięcia, a to skutkuje w spadkach sprzedaży poprzez social media. Wiemy, że ilość wyzwań oraz codziennej, regularnej pracy przy firmowych social mediach jest naprawdę olbrzymia, dlatego też chętnie podzielimy się naszym wsparciem, wiedzą i doświadczeniem.

Skup się na prowadzeniu swojej firmy i merytorycznych działaniach i skontaktuj się z nami, a sprawimy, że Twoje biznesowe social media dorównają profesjonalizmem Twojej wiedzy eksperckiej – stworzysz zatem zestaw idealny do zaistnienia na rynku i wyprzedzenia konkurencji o prawdziwe lata świetlne.

Gotowy na skuteczne prowadzenie Fanpage w social mediach? Bo my zdecydowanie TAK!

Oceń
[Total: 95 Średnia: 5]