Reklama w Google

Reklama w Google w Content Hero:

  • pełna obsługa kampanii (search, graficzne, mobile, zakupowe, video, elastyczne, etc.)
  • 100% wykorzystanych możliwości reklamowych (włącznie z dostępem do funkcji Beta)
  • optymalizcja pod konwersję (sprzedaż, lead, etc.)
  • Head of PPC Content Hero to specjalista z +10 letnim doświadczeniem w kampaniach reklamowych
  • 3 certyfikowanych specjalistów Google w zespole
  • jasny i przejrzysty model rozliczenia i współpracy dla Klientów
  • 3 miesięczny okres próbny dla nowych Klientów
  • stały dostęp do czytelnych raportów dot. Twoich kampanii 
googel partner

Porozmawiajmy o współpracy

9 + 1 =

Reklama w Google Ads to inwestycja!

Codziennie z Google korzysta 95% Polskich internautów. 

Oznacza to że prawie 100% społeczeństwa szuka rozwiazania swoich problemów, spełnienia marzeń ,pomysłów na prezent, etc. właśnie w Google!

Jeśli jesteś w Google – sprzedaż lub pozyskasz Klienta.

Jeśli Ciebie tam nie ma codziennie tracisz ogromne szanse sprzedżowe.

Pamiętaj też że zgodnie z zasada Pareto w biznesie 80% czasu powinno być poświęcane na działania sprzedażowe i docieranie do nowych Klientów!

Chcesz wiedzieć więcej jak w Content Hero prowadzimy reklamy w Google Ads?  
Kliknij w link „czytaj więcej”

czytaj więcej

Jak w Content Hero podchodzimy do tematu prowadzenia reklamy w Google Ads… czyli czego możesz oczekiwać przy współpracy z naszym zespołem:

  1. Poznanie Twoich oczekiwań i celów – na tym etapie poznajemy Ciebie, Twoją firmę, Twoja stronę www i oczekiwania jakie stawiasz przed naszym zespół…em. Niezależnie czy jest to sprzedaż, generowanie ruchu czy zapytań musimy poznać Twoje KPI i sprawdzić, czy damy radę Ci je dostarczyć.
  2. Analiza dotychczasowych działań –  bardzo ważną informacją jest dla nas czy do tej pory prowadziłeś już działania w Google Ads i jakie przyniosły efekty. Nasza praca opiera się głównie na analityce danych – im więcej ich od Ciebie otrzymamy, tym lepiej.
  3. Analiza działań konkurencji – oczywiście standardem jest monitoring działań Twojej konkurencji. Fraz, na które wyświetlają reklamy. Promowanych produktów czy usług.
  4. Przygotowanie strategii działań i planu wdrożenia – posiadając wiedzę z powyższych punktów nasz specjalista może usiąść do planowania struktury konta reklamowego i ustawień kampanii. Na tym etapie robiony jest także split budżetu pod kątem najważniejszych dla Ciebie produktów czy usług (przeznaczamy na nie większy budżet reklamowy)
  5. Przygotowanie profesjonalnej grafiki – jeśli będziemy emitować reklamy w GDN oczywiście na tym etapie przygotowujemy profesjonalne grafiki reklamowe zgodne z wytycznymi Google.
  6. Wdrożenie kampanii reklamowych – na tym etapie wdrażamy kampanie reklamowe, tak by ujrzał je świat i Twoi potencjalni Klienci.
  7. Wdrożenie i optymalizacja – „nie myli się tylko ten co nic nie robi”. Zgodnie z tą maksymą po pierwsze działamy a po drugie optymalizujemy nasze działania tak by po pierwsze uczyć się na błędach i po drugie eliminować słabe punkty. W efekcie z miesiąca na miesiąc nasze działania i kampanie są coraz bardziej skuteczne.

Reklamy sprzedażowe

Poprowadzimy profesjonalne kampanie Google Ads nastawione na sprzedaż Twoich produktów i/lub usług.

Reklamy Leadowe

Zajmujemy się także prowadzeniem kampanii leadowych z wykorzystaniem firmularzy Gogle lub też kierując wartościowy ruch na Landing Page z celu wypełneinia formularzy kontaktowych.

Reklamy na ruch

Obsługuejmy kampanie w search i display mające za cel przekieowanie wartościowego ruchu na stronę www.

Monitoring i Analiza

Wykorzystując Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager jak i pozostałe narzędzia prowadzimy ciągły monitoring skuteczności kampanii reklamowych.

Bezpieczeństwo i elastyczna współpraca

Zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa zgodne z RODO oraz oferujemy elastyczne modele wsplpracy BEZ długoterminowych umów czy zobowiązań.

Ciągła optymalizacja

Prowadzimy ciągłą optymalizacjęstruktury konta reklmaowego jak i efektywnosci prowadzonych kampanii. Wszystko w myśl zasady „Win-Win”.

Z kim i jak pracujemy przy reklamie w Google

Skutecznie prowadzone działania marketingowe to PROCES wymagający współpracy obu stron umowy i angażujący wiele zmiennych i czynników.

Dlatego też abyś jak najszybciej widział zwrot z naszych działań:

Budżet 1,5k/msc

Aby działania miały sens dla większości przypadków konieczne jest przeznaczenie budżetu dziennego na poziomie minimum 50zł.

Dostępy

Aby skutecznie działać na rzecz Twojej firmy musimy mieć pełen dostęp do GTM, Search Cosnole i GA4. Dopiero wtedy możemy w pełni skonfigurować konto i mierzyć skuteczność działań.

Zaangażowanie

Nasze działania wymagają niekiedy zaangażowania i przygotowania przez Klientów niestandardowych elementów jak Landig Pages, optymalizacja strony www czy stworzenie specjalnych promocji. 

Testy i optymalizacja

Wszystkie z naszych działań są regularnie analizwane i optymalizowane. Jak mawia nasz CEO „kto nie mierzy i nie optymalizuje ten przepala budżet.”

Proces a nie zlecenie

Prowadzenie reklam w Google Ads to proces, który aby był efektywny wymaga czasu, zbudowania bazy odbiorców, zebrania i przetworzenia ogromnej ilości danych.

Jeśli oczekujesz efektów z dnia na dzień lub z tygodnia na tydzień, niestety nie będziemy wstanie Ci ich dostarczyć.

Zaufanie

Jak w każdej branży tak i w reklamie w Google widzimy okresy żniw i okresy „ogórkowe”. 

Tylko partnerskie podejście do współpracy, obustronne zaangażowanie, bycie otwartym na nietuzinkowe
pomysły i spójnie ułożony proces pozwoli na dostarczenie zakładanych wyników i KPI.

Kampanie Google Ads – korzyści

Jednym z najefektywniejszych sposobów na generowanie ruchu na Twojej stronie, pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o klientów powracających są kampanie Google Ads. Ich sposób działania jest nie tylko nienachalny, ale też trafia do użytkowników, których sam wybierasz. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu docierasz do potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują takich usług lub produktów, które Ty tworzysz.

Dzięki temu są oni chętnie do przejścia na Twoją stronę i zapoznanie się z Twoją ofertą.

czytaj więcej
Jednym z najefektywniejszych sposobów na generowanie ruchu na Twojej stronie, pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o klientów powracających są kampanie Google Ads. Ich sposób działania jest nie tylko nienachalny, ale też trafia do użytkowników, których sam wybierasz. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu docierasz do potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują takich usług lub produktów, które Ty tworzysz. Dzięki temu są oni chętnie do przejścia na Twoją stronę i zapoznanie się z Twoją ofertą.

Pojedyncze reklamy generują przede wszystkim ruch. Pomagają one w konwersji i są łatwe do śledzenia oraz optymalizowania, jednak dla bardziej doświadczonych przedsiębiorców prawdziwym celem powinno być tworzenie kampanii Google Ads.

Odpowiednie ustawienie fraz kluczowych pozwoli Ci wygrać wyścig nawet z największymi graczami w Twojej branży, ponieważ tutaj liczy się jedynie doświadczenie i aktywna optymalizacja, w której jako Content Hero chętnie Ci pomożemy.

Mogą to być również treści dedykowane do wybranych użytkowników, których wyznaczysz na podstawie własnych parametrów. Należą do nich lokalizacja, czynniki demograficzne, zainteresowania czy sposób, w jaki korzystają z internetu.

Dzięki temu kampania Google Ads jest niezwykle skuteczna i trafia dokładnie do tych osób, które są najbardziej zainteresowane konkretnymi produktami. Mówiąc w skrócie – to nie Ty przychodzisz z reklamą do klientów, a oni sami ją znajdują.

Najważniejszą jednak zaletą jest fakt, że zdecydowanie się na kampanie Google Ads sprawia, że płacisz dopiero za efekty. Opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia reklamy. Sama publikacja i utrzymanie reklamy nie generują dodatkowych kosztów. Możesz również ustawiać dowolny budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę – nie ma tu restrykcyjnych stawek. Kampanie Google Ads to reklama skrojona na potrzeby każdego biznesu, mogąca zmienić mały, lokalny biznes w potężne przedsiębiorstwo.

Reklama w Google Ads a sprzedaż

Kampanie Reklamowe w Google Ads maja również realne przełożenie na sprzedaż w Twojej firmie. W jaki sposób?

Cel: Sprzedaż

Google daje możliwość emitowania reklam z celem „sprzedaż”. Oznacza to że będzie emitował reklamy osobom z grupy docelowej, które potencjalnie najchętniej dokonają zakupu Twoich produktów lub usług poprzez Twoja stronę www.

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe pozwalają emitować reklamy w postaci kafelków ze zdjeciem, ceną i opisem na samej górze wyników SERP. Jest to jedna z najksuteczniejsych form reklamy w Google dla sklepów internetowych.

Docelowy ROAS

W kampaniach reklamowych w Google jestesmy w stanie ustawi tzw. docelowy ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) tak by Google optymalizował kampanie pod kątem maksymalnego kosztu „dopięcia” transkacji.

Reklama w Google Search

Reklamowanie się z pomocą Google Ads w wynikach wyszukiwania przynosi wiele korzyści. Przede wszystki płaci się za konkretne efekty. Google pobiera od Ciebie opłaty dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w wyświetloną reklamę. Możesz też samodzielnie ustalać budżet – nie ma narzucanych limitów, dzięki czemu każdy tworzy kampanię dopasowaną do swoich możliwości.
Reklama w wyszukiwarce Google to szansa na dotarcie do wielu nowych klientów, żywo zainteresowanych Twoją ofertą. Wystarczy tylko odpowiednio zdefiniować grupę docelową, zawężając ją do grona konkretnych, potencjalnych klientów. Nie da się bowiem adresować skutecznej kampanii do wszystkich. Zbyt popularne frazy, na przykład „sklep meblowy” dotrą do szeregu osób niekoniecznie zainteresowanych zakupem Twoich designerskich mebli, a też narażą Cię na bezpośrednią i niepotrzebną rywalizację z takimi potęgami, jak IKEA, która ma gigantyczne budżety na kampanie marketingowe.
Skoro klienci sami szukają konkretnych fraz w okienku wyszukiwania, prawdopodobieństwo, że skorzystają z Twoich usług zdecydowanie wzrasta. Szkoda zatem oddać tak wartościowy ruch konkurencji. Warto jednak samodzielnie lub z pomocą doświadczonych specjalistów dokładnie przemyśleć strategie i wybrać najskuteczniejsze frazy, które przyniosą zdecydowany wzrost ruchu na stronie.

Przykład reklam w search

m reklama w goolge search

Reklama Display GDN

Reklama w Google to jednak nie tylko standardowe reklamy tekstowe, do których przyzwyczailiśmy się wszyscy. Google Ads oferują także reklamy graficzne, które jeszcze skuteczniej pomagają zaprezentować Twoją ofertę oraz oczywiście sprzedawać.
Większość z nas to przecież wzrokowcy. Reklama graficzna składa się z obrazu nieruchomowego lub pliku Flash, na którym umieszcza się informacje o Twoim biznesie, usługach lub promocjach. Każdy kto kliknie w grafikę, zostanie przeniesiony do odpowiedniej podstrony w Twojej witrynie.
Tego typu materiały wyświetlają się w całej rozbudowanej sieci stron partnerskich współpracujących z Google, dzięki czemu znacząco zwiększasz możliwość dotarcia do nowych klientów.

Przykład reklam display

m reklama w goolge search 2

Reklamy produktowe

Możliwości reklamowania się za pomocą wyszukiwarki jest naprawdę sporo. Oprócz standardowych reklam, bazujących na frazach kluczowych, Google proponuje obecnie również dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA Ads).
W ich przypadku reklama wyświetla się na zapytanie użytkownika, wykorzystując zawartość Twojej strony internetowej. Robot przeszukuje witrynę, próbując znaleźć treści najbardziej dopasowane do wprowadzonej do paska wyszukiwania frazy. Jeśli je znajdzie, wtedy generuje reklamę dynamiczną.
Kampanie tego typu stosuje się często jako uzupełnienie reklam na frazy kluczowe w wynikach wyszukiwania. Dają szansę na lepsze wykorzystanie fraz z długiego łańcucha, których nie zdefiniowano wcześniej podczas tworzenia treści reklamowych. Kreatywność użytkowników Google w wymyślaniu nowych słów i fraz kluczowych jest naprawdę wielka, warto więc być otwartym i pozwolić im trafić na Twoją stronę z pomocą dynamicznych reklam od Google.

Przykład reklam produktowych

m reklama w goolge search 1

Ile kosztuje reklama w Google?

Reklama w Google to nie tylko „ustawienie jednej reklamy aby szło”.

Reklama w Google Ads daje możliwość dotarcia codziennie do milionów Polaków. 

To miejsce budowania wizerunku, rozbudowy bazy newsletterowej ale i sprzedaży.

Dlatego zastanów się czy warto powierzyć ten kanał komunikacji „bylekomu” czy warto zaufać profesjonliasom?

Google Ads 300 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– pełne zarządzanie kampanią reklamową w search do kwoty budżetu 1000 zł/netto/miesiąc
– Support mailowy

Google Ads 700 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– pełne zarządzanie kampanią reklamową w search do kwoty budżetu 3000 zł/netto/miesiąc
– support mailowy

Google Ads 20%

W tej opcji otrzymujesz:

– pełne zarządzanie kampanią reklamową w search, display, sprzedażowej powyżej kwoty budżetu 3000 zł/netto/miesiąc
– support mailowy i telefoniczny

Dlaczego warto zlecić nam reklamę Google Ads:

Czy:
Sam prowadzisz reklamę w Google Ads i nie masz już na to siły, czasu, chęci lub nie widzisz efektów?
Freelancer lub tania agencja nie dowozi wyników?
Musisz dopłacać za każdą reklamę, kampanię czy grupę reklam?
Emitowane kampanie nie przynoszą efektów?

A może chcesz by:
Twojąreklamą w gogole zajął się Certyfikowany Specjalista Google Ads?
Reklamy były skuteczne i generowały zwrot z inwestycji?
Chcesz uwolnić swój czas i zająć się prowadzeniem firmy a nie „dodawaniem postów”?

Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedziałeś „TAK” to znak, że powinienneś powierzyć nam prowadzenie Twojego fanpage!

Czym wyróżnia się nasza oferta reklam Google Ads:

  • nasza praca to nasza pasja!
  • prowadzimy wszystkie typy kampanii reklamowe w cenie podstawowej obsługi,
  • cena współpracy jest stała – nie stosujemy żadnych ukrytych dopłat,
  • zatrudniamy najlepszych specjalistów ds. reklamy w Google
  • jesteśmy Twoim doradcą i partnerem w prowadzniu działań w Google,
  • oprócz prowadzenia Google Ads możemy zająć się kompleksowo marketingiem online Twojej firmy,
  • ZERO ryzyka – nasza umowa jest na czas nieokresloeny z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
przedsiebiorcy bartek

Zapraszam do współpracy!
Bartosz Paczyński
CEO Agencji social media Content Hero

Zamów bezpłatną wycenę:

9 + 3 =

Jak wygląda prowadzenie fanpage?

Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia komunikacji na fanpage koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady wspólpracy.

Bez umowy
długoterminowej

Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt. 

Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉

To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz

To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.

Kontakt i Doradztwo

W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile. Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media

Omnichannel

Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu

Reklama w Google Ads – możliwości

Używając płatnych reklam Google Ads, zyskujesz szereg korzyści. Przede wszystkim od razu znacząco zwiększasz zasięgi strony, co przekłada się na wzmożony ruch oraz konwersję.

Reklamy Google Ads są także praktyczne, gdyż można je dostosować do konkretnych grup odbiorców. Zawężenie fraz kluczowych oraz grup użytkowników sprawia, że reklama wyświetla się osobom z konkretnej grupy demograficznej, mówiącym w konkretnym języku lub mieszkającym na danym terenie. Narzędzie to daje zatem szansę na dotarcie nawet do bardzo precyzyjnych grup odbiorców, dla których tworzy się konkretne przekazy promocyjne – najlepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Takie dobieranie parametrów wymaga nauki, doświadczenia i szybciej umiejętności analizy i optymalizacji osiąganych wyników. Jeśli chcesz bezpiecznie zarządzać swoim budżetem bez straty na niepotrzebne testy odezwij się do nas — pomożemy Ci w tym.

Jak zrobić by Google Ads sprzedawało?
Podstawą kampanii Google Ads jest stworzenie treści, które będą odpowiedzią na poszukiwane przez Twoich potencjalnych klientów pytania. Dlatego na sukces poprawnie stworzonej kampanii składają się dwie rzeczy:

– Poprawne targetowanie grupy oraz fraz kluczowych

– Stworzenie kreatywnych i zachęcających treści, które przekierują użytkownika na Twoją ofertę

Jeśli coś jest dla wszystkich to jest dla nikogo. Stworzenie zbyt ogólnego contentu spowoduje, że nie będzie osoby, która byłaby stricte jego odbiorcą. Zbyt ogólne nie pozwolą na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, a przy tym narażą Cię na dodatkowe, zbędne koszty. Trudno bowiem konkurować z największymi firmami na rynku, zwłaszcza jeśli prowadzisz niewielki, lokalny biznes.

Kampanie Google Ads muszą być dokładnie przemyślane i zaplanowane – wówczas przełożą się na znaczące zyski w naprawdę krótkim czasie.

Wizerunkowe Kampanie Gogole Ads & Video Ads
Kampania Google Ads nie musi być jednak wykorzystywana wyłącznie do sprzedaży. Świetnie sprawdza się także jako element budowania wizerunku firmy, zwiększając zaufanie potencjalnych użytkowników i klientów, co w ogólnym rozrachunku przekłada się także na zwiększenie sprzedaży.

Wiadomo, ze w tej chwili internet to nie tylko tekst. Przede wszystkim są to obrazy i filmy. Z tego powodu równie wiele korzyści przynosi wyciąganie standardowych reklam tekstowych na kolejny poziom i stworzenie Video Ads, które będą się wyświetlały na YouTube i miejsach reklamowych Google. Nie jest to jedna, konkretna forma promocji. Zależnie od tego, jaki jest Twój cel i na co planujesz konwertować, możesz wybrać między kilkoma standardowymi lokalizacjami:

reklamy in-Stream do pominięcia;
reklamy in-Stream niemożliwe do pominięcia;
video Discovery;
out-Stream;
bumper reklamowy.

Treści video to najszybsza forma dotarcia do jak największej grupy odbiorców – pomagają tworzyć spójny wizerunek firmy, informować o nowych promocjach lub ofertach specjalnych. To z kolei może przełożyć się na zdecydowane wzrosty sprzedażowe. A tego przecież pragną wszyscy sprzedawcy – nie tylko w przestrzeni Internetu.

Rodzaje reklam w Google Ads

Pośród reklam Google wyróżniamy 5 typów kampanii:

  • Kampania Search
  • Kampania Display
  • Kampania PLA
  • Kampania YouTube
  • Kampania remarketingowa

Kampania Search to inaczej kampania w wyszukiwarce Google, która wyświetla się użytkownikom po wpisaniu frazy związanej z działalnością Twojej firmy lub z ofertą Twoich produktów. Ten rodzaj reklamy ma charakter tekstowy i składa się z nagłówka oraz krótkiego opisu. Kampania Search rozliczana jest za koszt kliknięcia (CPC).

Kampania Display to reklamy, które mają postać graficzną lub mieszaną (grafika + tekst). Reklamy prowadzone w tej kampanii wyświetlają się w sieci reklamowej Google Display Network). Tego rodzaju kampanie mogą być rozliczane za koszt kliknięcia (CPC) lub za koszt tysiąca wyświetleń (CPM).

Kampania PLA jest kampanią produktową, która zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę, cenę oraz nazwę sklepu. Google zaciąga listę produktów ze sklepu i na podstawie wyszukiwań wyświetla dopasowane do użytkowników produkty. Ten rodzaj kampanii rozliczany jest za CPC.

Kampania YouTube to kampania wideo, która wyświetla się na początku lub w trakcie oglądanych na tej platformie materiałów. Reklamy wideo rozliczane są za koszt kliknięcia (CPC) lub za koszt obejrzenia (CPV).

Kampania remarketingowa jest kampanią, która może być tekstowa, graficzna, produktowa lub w formie wideo. Oznacza to, że w tym przypadku można przeprowadzić ją jako Kampanię Search, Kampanię Display, Kampanię PLA lub Kampanię YouTube. Tworzenie list remarketingowych pozwala na stworzenie reklamy dopasowanej do klientów, którzy np. odwiedzili naszą stronę, weszli w konkretny produkt lub dodali go do koszyka, ale nie sfinalizowali zakupu.

Kampanie Google Ads dla e-commerce
Tworzenie kampanii Google Ads jest szczególnie przydatne dla sklepów internetowych. Z jej pomocą pozyskuje się nowych klientów, którzy wchodzą bezpośrednio na stronę poszukiwanego produktu.

Kampanie Google Ads dla e-commerce powinny koncentrować się na generowaniu sprzedaży, dzięki czemu szybko otrzymasz zwrot z zainwestowanych środków.

Oprócz samej reklamy w wynikach wyszukiwania warto także skorzystać z promowania produktów i usług również w sieci Google, co znacząco zwiększa zasięg oraz pozwala dotrzeć do szerokiego grona dodatkowych klientów. Możesz dzięki temu wyróżnić konkretne produkty, które zainteresują danego użytkownika zależnie od tego, czego aktualnie wpisuje w wyszukiwarce.

Reklama w Google Ads – podsumowanie

Kierunkowanie reklamy Google Ads do konkretnych grup odbiorców jest możliwe dzięki rozbudowanym funkcjom targetowania, czyli dobierania odpowiednich parametrów, które cechują osoby, do których chcesz dotrzeć. Możemy ograniczyć zasięg promocji do miejsca, danych demograficznych, zainteresowań oraz wiele, wiele więcej.

Zupełnie inaczej powinny wyglądać treści promocyjne dla młodych ludzi, pracujących w dużych miastach, którzy pragną w najbliższym czasie założyć rodzinę, niż dla osób starszych, które szukają ciekawego sposobu na spędzenie czasu.

Odpowiednie zbudowanie targetowania wymaga przygotowania person idealnych klientów – dzięki czemu już na samym początku będziesz wiedział, do kogo powinieneś kierować swoją promocję, żeby zdobyć wielu nowych klientów z pomocą Google Ads.

Samo tworzenie przekazu reklamowego to jednak nie wszystko. Oprócz niego warto również przeprowadzać regularne testy, analizy oraz udoskonalać i optymalizować reklamy. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych, które mierzą konwersję oraz szereg innych parametrów związanych z reklamami w Google.

Pozyskiwanie danych oraz ich późniejsza analiza to kopalnia wiedzy, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość, np. w jaki sposób budować kampanie reklamowe, żeby przynosiły jak najwięcej korzyści.

Posiadając stronę internetową oraz sklep internetowy warto zastanowić się nad możliwościami, jakie daje Google.

Czy warto korzytsać z tego rodzaju reklam? Zdecydowanie, a głównym argumentem mówiącym o tym, że warto, jest fakt, że działają one tak samo dobrze w większości rodzajów biznesu.

Innymi zalety kampanii Google Ads to:

natychmiastowa widoczność
dostęp do raportów oraz możliwość optymalizacji reklam
dokładne określanie celu reklam
brak minimalnej wysokości budżetu
Te wszystkie elementy pokazują, że korzystanie z Google Ads może być niezwykle przyjemne. Dokładne raportowanie wyników pozwala na zoptymalizowanie budżetu oraz przyszłych kampanii, a brak minimalnego wkładu pieniężnego w reklamę sprawia, że jest to rozwiązanie na każdą kieszeń.

Oceń
[Total: 1 Średnia: 5]